poniedziałek, 18 kwietnia 2011

DELIKATNA ZAPOWIEDŹ

Jutro urodziny mojej Psiapsióły. Nie powiem Wam które, bo się na mnie obrazi ;-) Zresztą to nieważne. Dzisiaj doknułam dla niej prezent i moim zdaniem nieźle wyszło. Powiem Wam tylko, że motywem przewodnim jest lawenda - bo moja kwiatowa Kasiula szczególnie upodobała sobie lawendowe wzorki i ozdobione lawendą różne przydasie. Podarunek składa się z dwóch części, które nie mniej tworzą udany związek. Dzisiaj za wiele nie mogę pokazać, bo Ona oczywiście zagląda do Zakątka i najpewniej zajrzy tutaj również jutro rano - a prezent dostanie po południu... Zatem - tylko dwie fragmentaryczne fotografie, które na dodatek są rozmazane. 
A może ktoś pokusi się o próbę zgadnięcia, co wymyśliłam? Rozwiązanie zagadki już jutro :-)



5 komentarzy:

  1. Ok, w moim strzale obok kwiatow bedzie herbatka i kubeczek z lyzeczka do parzenia tej herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm trudno powiedziec ale napewno cudny bukiet z byzeczka i iii hmmm kubeczek ktorym jest bukiet lub filizanka :) a bukiecik napewno smacznie piekny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA A JA WIEM PANI EWA ZDRADZIŁA MI SEKRET JAK MAJSTROWAŁYŚMY JEJ PAZNOKIETKI ;) ale oczywiście nie powiem- Magda http://www.photoblog.pl/nanek77

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia, ale na pewno coś pięknego i wyjątkowego :-) czekam na ciąg dalszy.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że to cudny kubek i pyszna herbata :)
    100 lat dla Przyjaciółki!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...