wtorek, 24 maja 2011

NIE MA JAK U MAMY

Kontynuując wątek kobiecej torebki i jej zawartości - zachęcam Was do obejrzenia fragmentu show niesamowitego brzuchomówcy Jeffa Dunham'a. W jednym z jego solowych wstępów do właściwej części programu genialnie oddaje w czym jest rzecz. Zresztą - ja uwielbiam tego gościa za jego kukiełki i to, co potrafi z nimi wyczyniać. Jeśli macie ochotę sprawdzić, co sądzi na temat torebki swojej żony kliknijcie o tu. Temat torebki zaczyna się dopiero w 8 minucie i 40 sekundzie, ale osobiście polecam - obejrzyjcie całość :-D

A teraz temat właściwy czyli słodkie bukiety dla mam. Znowu w ilości sztuk: 2. Z motywem serca. Skojarzenia kulinarne i kolorystyczne? Mnie nasuwają się pistacjowe lody, malinowy krem i czekolada :-) A Wam z czym się kojarzą? Niekoniecznie kulinarnie ;-) 
Bukiet numer 1:







Bukiet numer 2:






Dziękuuuuję Wam za wczorajszą zabawę :-) Prawdę mówiąc nie spodziewałam się aż takiego odzewu! Wrzuciłam posta z setką w zapasie i wybyłam na babskie zakupy z moją Mamusią. Jak wróciłam i sprawdziłam, co się działo... to mi się buzia ze zdziwienia otworzyła :-)
Ściskam Was i życzę Wam dnia pełnego uśmiechu. 

10 komentarzy:

  1. Czy to już bukiety dla Twoich mam?? Ja cały czas myślę jak "wykorzystać" Twoje zdolności, ale jak na razie same okazje z kobietami odchudzającymi się... Mama dumnie zrzuciła 5kg i zastrzegła że żadnych słodyczy na Dzień Matki, a w czerwcu wesele mojej najlepszej przyjaciółki która od listopada jest na Dukanie ... BU :( A jabłuszka zostały tylko fioletowe... zresztą zajrzyj do nowego posta czeka tam na Ciebie ps ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, co ja bym dała żeby tak kilka z Twoich cudów skosztować. Jestem strasznym łasuchem i powoli muszę się pilnować. Ale Twoje pyszności i tak bym -delikatnie mówiąc-wchłonęła.
    Dziękuję za komentarz. jakoś nie mam czasu na posty. Lubię od czasu do casu do kogoś zaglądnąć-jak cas pozwoli zostawić komentarz ale na większe pisanie już mi ie stracza sił i czasu.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiety kojarzą mi się z lodami truskawkowymi i waniliowymi. Więcej skojarzeń nie mam. Słodkie i piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie pierwszy kojarzy się z Walentynkami,a drugi z bukietem stokrotek,a w środku malutkie różyczki.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pierwsze skojarzenie... walentynki! Po dokładniejszym obejrzeniu Twoich wytworów to jednak kulinarnie... Pierwszy to truskawkowe lody z dorodnym owocem na szczycie a drugie to bukiet bitej śmietany z truskawkami. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to serce na śniegu - przepiękne bukiety - niesamowite pomysły - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukieciki piękne, kojarzą mi się z maleńkimi mydełkami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi sie kojarza te Twoje bukiety z takim ogromnym, cieplym i radosnym serduchem, jakie musi miec osobka, ktore tworzy te niesamowite bukiety.
    Ewus, prosze rzuc oczkiem na poczte! Bardzo goraco dziekuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie było mnie parę dni, a u Ciebie istny wysyp bukietów - cudnych i jeszcze cudniejszych :)

    teraz żałuję, że się nie w porę obudziłam, bo przecież mogłam zamówić bukiety dla mam - ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne bukiety:))Jednak pierwszy bardziej mi sie podoba:))
    A co do skojarzen to truskawki w smietanie w pierwszym dodatkowo polane czekolada mniam mniam:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...