sobota, 15 listopada 2014

SCRAP FOR FOUR XXIII

Tu automatyczna sekretarka publikująca. Witajcie w kolejnej odsłonie Scrap For Four. Tym razem to mnie przypadło przygotowywać zestaw do pracy naszej czwórki, a ponieważ przeżywam nieustającą fascynację produktami Lemoncraft, więc postawiłam na papiery tej właśnie firmy. Tematem edycji XXIII jest pozytywna motywacja. U mnie wyszło to tak:

Papiery i kwiaty: Lemoncraft, stempel: Agateria, ptaszek: Nowalinka





Tak wyglądał zestaw:


Został mi z niego jedynie większy motyl i guziczek, którego nie ma na zdjęciu, bo zapomniałam go sfotografować ;-)
Ciekawi jesteście jak poradziły sobie Jola, Monika i Monika? Ja też! Zatem biegniemy oglądać :-)

5 komentarzy:

  1. Ależ radosna Ewuś :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja! Szalenie podoba mi się pomysł z oknem i siedzącym na nim ptaszku. No i ta kompozycja kwiatowa w narożniku też robi wrażenie. Zagalopowałaś się widzę w ozdabianiu... nie przepuściłaś nawet wnętrzu kartki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O żesz Ty!! Jakie to piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...