czwartek, 25 czerwca 2015

ZAKOŃCZENIE PRZEDSZKOLA

Moja młodsza latorośl kończy w tym roku edukację przedszkolną. Oficjalna uroczystość odbyła się w zeszły piątek. Jedną z pamiątek, która zostanie w przedszkolu po dzieciakach, będzie wyjątkowy album - złożony z autoportretów absolwentów. Mnie przypadła w udziale przyjemność oprawienia tych prac:

Papiery: Galeria Papieru



Oprócz albumu powstały dwa tableau - przygotował je duet: Ewa & Magda, czyli ja i moja przyjaciółka, której córka również po wakacjach idzie do pierwszej klasy. Magda dzieli ze mną pasję tworzenia, więc praca poszła nam sprawnie ;-) A wybitnie pomagał nam ploter Brother. Tableau mają wymiar 50 x 70 cm. Efekty poniżej :-)



2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...