czwartek, 6 sierpnia 2015

BLEJTRAM

W Magicznej Kartce ruszyło nie lada wyzwanie. Wyzwanie to było ogromne również dla mnie. Po pierwsze dlatego, że pracę należy wykonać na blejtramie, a ja nigdy czegoś takiego nie robiłam. Po drugie należało użyć minimum pięciu mediów... hmmmm...
Nie za bardzo wiedziałam jak mam to ugryźć, ale zaczęłam - a potem jakoś poszło ;-)
Najpierw zagruntowałam płótno białym gesso, potem nakleiłam wydarte kawałki papieru. Białe przestrzenie pomalowałam rozwodnionym tuszem distress. Dołożyłam fakturę dzięki masce Agaterii i pomalowałam te elementy inką gold. Potem kilka psików opalizującą mgiełką i było już z górki. Dodałam zdjęcie, ułożyłam listki pomalowane akrylówką, nakleiłam kwiatki i motyle, ciapnęłam perełki w płynie, a napis potraktowałam tuszem i crackle accents - i już. A jak wyszło? Chyba fajnie. No mnie w każdym razie się podoba ;-)







A Wy co myślicie? :-)
Zachęcam Was do zabawy z płótnem -  nie taki diabeł straszny. Wciąż macie sporo czasu i możecie dołączyć do wyzwania. Szczegóły tutaj.

2 komentarze:

  1. Jest cudny! Trudno uwierzyć, że to Twoja pierwsza praca tego typu... Podoba mi się dobór kolorów i różnorodność faktur. Zdjęcie też jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow az nie wierze ale to jest to co na FB juz Ci pisalam- rozwijasz sie w takim tempie i tak spektakularnie,ze szok. widac, widac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...