wtorek, 19 stycznia 2016

SCRAP FOR FOUR XXXV

Tu automatyczna sekretarka publikująca. Z małym poślizgiem spowodowanym różnymi siłami wyższymi mogę Wam zaprezentować, co stworzyłam w trzydziestej piątej (już!?) edycji naszej zabawy. Tym razem to ja przygotowywałam zestaw i podawałam wytyczne. Zestaw prezentował się tak:




A wytyczne były następujące:
- oprawiamy zdjęcie,
- forma dowolna,
- używamy obu papierów, 
- wstążka i sznurek do wyboru, 
- minimum 1 ćwiek i minimum 1 kwiatek.
- można użyć wszystkiego i dodawać coś od siebie.

Ja zrobiłam "akordeonową" kartkę-ramkę. Będzie upominkiem z okazji nadchodzących świąt: Dnia Babci oraz Dnia Dziadka:





Ciekawa jestem, co stworzyły dziewczyny :-) I Wy koniecznie zajrzyjcie do Marty, Moniki i Joli.

4 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...