wtorek, 16 lutego 2016

SCRAP FOR FOUR XXXVI

Z jednodniowym poślizgiem publikujemy nasze lutowe prace w ramach grupy Scrap For Four. Tym razem zestawy rozsyłała Mazmika, która podała następujące wytyczne: "Jak przystało na ten "kochliwy" miesiąc robimy romantyczną pracę- nie musi to być typowa walentynka. W tym miesiącu proponuję stworzyć pracę z "shaker boxem", do którego wsypujemy serduszkowe konfetti, a także pobawić się warstwami- niech nasze prace będą przestrzenne! Obowiązkowo należy wykorzystać tekturkę- ramkę i przynajmniej jeden rodzaj ozdobnych tasiemek."


Moja propozycja wygląda tak:




Jest warstwowo, jest tekturka, są tasiemki i jest shaker box :-) 

Tak wyglądał zestaw: 




Zostały mi koronka i tiulowe różyczki oraz ćwieki. O papierach nawet nie mowię, bo zachowały się jedynie ścinki ;-) 
Kartkę robiłam z myślą o pewnej wyjątkowej osobie i już niebawem będę mogła ją wręczyć :-)
Ciekawa jestem, co wymyśliły dziewczyny. I Wy koniecznie sprawdźcie, jakie prace stworzyły Jola, Marta i Monika.

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...