poniedziałek, 23 maja 2016

SCRAP FOR FOUR XXXIX

To już trzydziesta dziewiąta edycja naszej zabawy. Tym razem z publikujemy prace z poślizgiem, ponieważ uroczystości komunijne nieco zdezorganizowały mój czas, a to ja tym razem szykowałam zestawy, które wyglądały tak:


Postawiłam przed dziewczynami wyzwanie przesyłając kwiatki wycięte z pianki foamiran. Przynajmniej jednego kwiatka należało zrobić i użyć w pracy. Oprócz tego obowiązkowo należało użyć tag oraz serwetkę. Reszta, czyli forma i dodatki, były dowolne. U mnie powstała taka kartka:


Moje kwiatki pokolorowałam suchymi pastelami. Własnoręcznie zrobiłam też pręciki. W zbliżeniu wygląda to tak:



Ciekawa jestem strasznie, jak poradziły sobie dziewczyny :-) Jeśli i Wy chcecie to sprawdzić, to klikajcie: Jola, Marta i Monika.

4 komentarze:

  1. Śliczne kwiatki i śliczna karteluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne delikatne kwiatuszki. Tworzą na kartce śliczną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia cudowne kwiatuchy!!! Całość pieknie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...