wtorek, 21 czerwca 2016

SCRAP FOR FOUR XL

Czerwcowe prace w ramach naszej również pojawiają się z opóźnieniem. Życie pisze scenariusze i czasem nie zawsze udaje się zrobić to, co mamy zaplanowane. Tym razem zestawy przygotowywała Monika, temat to "Męska rzecz". Ja wykorzystałam niemal wszystko z zestawu. Została mi jedynie granatowa pasmanteria.
Tekturki, zegarek oraz brzegi papieru potraktowałam miedzianym pudrem do embossingu. Z czerpanego papieru wycięłam trybiki. Całość prezentuje się następująco:






A zestaw wyglądał tak:




Wytyczne Moniki: "Forma pracy dowolna. W pracy musi się znaleźć obowiązkowo: metalowa zawieszka-zegar, przynajmniej jeden tekturowy ornament i chociaż jedna wycinanka, serwetka-zegar. Z papieru wycinamy dowolna grafikę i wykorzystujemy w pracy. Do wyboru, tasiemka, wstążka lub taśmy samoprzylepne (choć można użyć wszystkiego)".
Ciekawa jestem czy dziewczyny dodały kwiaty w swoich pracach, bo ten czerpany papier kusił, by właśnie kwiatki z niego zrobić. Jeśli jesteście ciekawi tak, jak ja, to lećcie do Joli, Moniki i Marty :-)

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta kartka. Jest taka jakby była z "tamtej epoki". Ma to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta karteczka !!! Bardzo mnie się podoba :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...