środa, 30 listopada 2016

SCRAP FOR FOUR XLII

Marta przygotowała złote zestawy i dała bardzo fajne wytyczne: "stwórzcie pastelowo złote dowolne prace. Najlepiej 3 kartki świąteczne dla SFForowiczek ;-)" Zatem u mnie powstały złote gwiazdki dla moich trzech Gwiazdek z SFF :-)





Zestaw prezentował się tak:


Nie wykorzystałam wszystkich elementów - nietknięte zostały śnieżynki, metalowa ozdoba, małe klamerki i sznureczki, a także kremowy papier. Jednak wydaje mi się, że kartki są dość bogate, dlatego poprzestałam na kuleczkach, cekinach i gwiazdkach oraz złotym kartonie i pastelowych papierach.
Ciekawa jestem, co stworzyły dziewczyny. Jeśłi i Wy chcecie sprwdzić efekty naszyej pracy, to biegnijcie do Joli, Marty i Moniki :-)

4 komentarze:

  1. Urocze zawieszki- intrygujące te sterczące,złote gałązki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Baaaardzo mi się podobają :) Robiąc je chyba myślałaś o mojej choince (hihihihihii...) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ewciu:) Już nie mogę się na jedną gwiazdkę doczekać <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...