poniedziałek, 12 grudnia 2016

KARTKOWANIE W TOWARZYSTWIE

W sobotę moje córki i kilka ich koleżanek z klas robiły ze mną świąteczne kartki, krok po kroku. Pracowałyśmy według jednego, prostego schematu. Dziewczynki same wybierały motyw centralny oraz papiery, brudziły paluchy inką, same składały poszczególne elementy w jedną całość. Muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo dumna! Poradziły sobie śpiewająco :-) Pracowałyśmy na papierach Lemoncraft, gwiazdki na tłach zrobiłyśmy przy użyciu maski Agaterii oraz inki gold, czerwone gwiazdki betlejemskie przygotowałam wcześniej z papieru Galerii Papieru.
Moja kartka wygląda tak:


Na zdjęciu grupowym kartek zrobionych przez dziewczynki nie ma jednej pracy, bo Zuzia musiała uciekać wcześniej, ale te, które zostały, prezentowały się tak:


Prawda, że niczego im nie brakuje? ;-)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...