poniedziałek, 2 października 2017

SCRAP FOR FOUR - POWRÓT

Witajcie po jakże długiej przerwie. Cieszę się, że są dziewczyny ze Scrap For Four, bo dzięki nim zmobilizowałam się do tworzenia oraz publikacji ;-)
Powrót mamy iście jesienny - Monika stworzyła zestaw inspirując się wierszem Tuwima "Wspomnienie", a w nim, jak wiadomo, "mimozami jesień się zaczyna". Za oknem póki co też mamy złotawą jesień. Dlatego u mnie tym razem nie kartka, a jesienny obrazek z cytatem. Będzie ozdobą aż do listopada:





Monika w wytycznych napisała: 'Chciałabym byśmy się zainspirowały fragmentem wiersza J. Tuwima "Wspomnienie" "Mimozami jesień się zaczyna, Złotawa, krucha i miła..." znanym też jako piosenka Cz. Niemena.
Tworzymy dowolną pracę wykorzystując obowiązkowo przynajmniej jeden "drewniany" papier i jedną koronkę oraz dowolny rodzaj liści. W pracy wykorzystujemy też przynajmniej jedną wycinankę z błyszczącego brązowego papieru. Reszta materiałów do wyboru wg uznania.' Zestaw prezentował się tak:


Wypełniłam wszelkie zalecenia, dodatkowo listków użyłam jako maski. A skoro już wspomniałam o masce, to użyłam również Agateriowej maski z pismem, a także pasty modelującej (także z Agaterii), którą to obsypałam dołączonym do zestawu brokatem.

Bardzo jestem ciekawa, co zrobiły Monika, Jola i Marta. Jeśli i Was to interesuje, to zajrzyjcie koniecznie na ich blogi.

2 komentarze:

  1. Ewuś, cacuszko...
    Perełeczka!
    Jestem oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak jesiennie, ślicznie ... Fantastyczny ten obrazek! Świetna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...