poniedziałek, 22 stycznia 2018

RAZEM NAJLEPIEJ

Rok zmienił cyferkę, blog zarósł pajęczynami - chyba najwyższa pora na porządki. Wycieram zatem szkiełko aparatu, otwieram czeluście archiwum zdjęć czekających na publikację i mam nadzieję, że wracam na dłużej.
Zaczniemy na przekór - najświeższym moim wytworkiem, skończonym zaledwie wczoraj :-) Choć rzadko (za rzadko) sięgam po tę formę, to tym razem mam dodatkową mobilizację. Mianowicie chcę oswoić przestrzeń nad schodami, zmienić jej nijakość i nadać osobisty charakter. Uznałam, że to idealne miejsce na rodzinną galerię. Pomysł szybko wprowadziłam w życie - pierwsze zdjęcia już wiszą, dziś dojdzie kolejne :-) A ponieważ kompozycję ramek już obmyśliłam - pozostaje jak najszybciej oprawić kolejne fotografie, by uzupełnić braki.
Po tym nieco przydługim wstępie, przechodzimy do rzeczy:

Papiery: Mintay Papers, maski, tekturki stempel: Agateria Craft, motylki: Lemoncraft





Dobrego dnia!

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...