poniedziałek, 21 maja 2018

MAJOWY TEMAT

Raaaanyyyy, ile tu pajęczyn! Zaniedbałam bloga, oj zaniedbałam bardzo. Ale już omiatam kurz, bo przecież ja nie o tym chciałam.
Tegoroczny maj był dla nas wyjątkowy. A to dlatego, że do pierwszej komunii przystępowała moja druga córeczka. dzisiejszy wpis poświęcę zatem oprawie jej uroczystości.
Tak wyglądały zaproszenia Małgosi:

Papiery: Lemoncraft

W nawiązaniu do nich powstała kartka z życzeniami od nas, czyli od rodziców i siostry:

Papiery: Lemoncraft, grafika: Digital Paper

Na stole, podobnie jak u starszej córki, w roli winietek wystąpiły pudełeczka ze słodkim środkiem, tyle że tym razem własnoręcznie upiekłam ciastka, które ozdobiłam... stemplem Agaterii. 
Jak widać stemplować można nie tylko papier ;-):

Papier: Magiczna Kartka




No i powstały jeszcze karteczki z życzeniami od dziadków i stryjka:

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Galeria Papieru

Echa komunii powoli przebrzmiewają, choć to jeszcze nie wszystkie komunijne prace, które stworzyłam w tym roku ;-)

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...