poniedziałek, 4 marca 2019

SCRAP FOR FOUR METKOWY

Jola przygotowała nam niezłe wyzwanie. Musiałam wyjść ze swojej strefy komfortu i trochę pokombinować, żeby coś z tego wyszło. Najpierw zobaczcie, z czym miałyśmy do czynienia:


A oto wytyczne Joli:
"Motorem życia jest bez wątpienia Miłość. Prawda? 
Ale oprócz niej, aby być człowiekiem szczęśliwym niewątpliwie ważne jest tych - nazwijmy je… PIĘĆ PRZYKAZAŃ SZCZĘŚCIA:
1. Bądź sobą.
2. Śmiej się często.
3. Miej marzenia.
4. Uwierz w szczęście.
5. Poznawaj świat.
Aby łatwiej było nam o nich pamiętać i je realizować wymyśliłam, że ekipa SCRAP FOR FOUR stworzy tagowo – metkowy przypominacz. Długi czas zbierałam metki z myślą byśmy stworzyły właśnie takie albumiki. W końcu się udało, więc teraz nadszedł czas realizacji właściwego etapu mojego pomysłu.
Wytycznych nie ma wiele. 

By stworzyć tagowy albumik należy podczas jego tworzenia wykorzystać:
1. Wszystkie 5 metek.
2. Wszystkie stempelkowe odbitki przykazań.
3.Papier w paski.
4. Użyć jak najwięcej pozostałych elementów zestawu."

No i co? Niezła zagwozdka, prawda? ;-)
Każda metka w innym rozmiarze, a ja chciałam te metki jakoś ujednolicić. Zamknąć je w jednej, spójnej formie. I tak wpadłam na pomysł albumu w wersji mini. Dwa wąskie tagi posłużyły do ozdobienia okładki:




A trzy pozostałe stworzyły miniaturową kaskadę:





Do zestawu dołożyłam papiery Magicznej Kartki. bladożółte kwiaty i zielone listki zostawiłam, bo jakoś nie pasowały mi kolorystycznie. Chyba się wybroniłam ;-) 
Ciekawe, co stworzyły Marta, Monika i sama autorka niniejszego zestawu - Jola ;-)

5 komentarzy:

  1. Widzę Ewa, że też poszłaś w stronę albumiku. Świetny jest. Podoba mi się pomysł na okładkę z wąskich metek i wnętrze otwierające się jak notesik. No i te skrzydła oraz papier z Magicznej kartki fajnie uzupełniają kompozycję. Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo Ewa! Wykorzystałaś tu tak urocze rozwiązania...I po raz kolejny zostałam oczarowana, I jestem z siebie dumna, ze dałam Nam właśnie TAKIE zadanie do wykonania. Twoje wyjście z własnej strefy komfortu uważam za niezwykle udane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny albumik Ewciu :D Fantastycznie przerobiłaś zestaw :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...