sobota, 27 kwietnia 2019

GRILL

Majówka za pasem, więc szykujemy się do naszego "narodowego sportu" czyli do grillowania ;-) Tak się złożyło w naszej rodzinie, że brat mojego małżonka uchodzi za grillowego guru, a ponieważ całkiem niedawno miał swoje urodziny, to postanowiłam zrobić mu kartkę w kształcie rzeczonego sprzętu. Przygotowałam zatem projekt do wycięcia na ploterze, a potem to już poszło siłą rozpędu. Oto co powstało:

papiery: Mintay Papers, stempel: Agateria Craft

Ale to nie wszystko. Klapa grilla się podnosi - po otwarciu mamy kieszonkę na prezent w formie biletów NBP:

papiery: Mintay Papers, stemple: Agateria Craft

I co Wy na to? Mnie się ogromnie podoba :-) Myślę, że na Dzień Ojca też by się nadawała ;-)
Życzę Wam dobrej pogody i pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...