poniedziałek, 7 października 2019

SCRAP FOR FOUR

Tym razem to ja byłam hamulcowym i stąd taka przerwa w naszych publikacjach. Na szczęście Marta przygotowała zestawy - delikatne, zwiewne, romantyczne - i miała tylko dwie wytyczne: jak najwięcej wykorzystać i nie kartka! ;-)
Przygotowałam album harmonijkowy - papiery Scrap and Me przysłane przez Martę uzupełniłam papierami z Galerii Papieru i mariaż wydaje się udany. Okładkę pomalowałam na blady róż, a do jej ozdobienia wykorzystałam kwiaty, listki, wstążki oraz motylki. Pewnie dekoracji przybędzie, zwłaszcza w środku, bo zdjęcia już czekają na wklejenie i ozdobienie.






Zestaw wyglądał tak:




A dziewczyny na pewno stworzyły cudeńka. Sama jestem ciekawa, jak poradziły sobie Marta, Jola i Monika :-)

2 komentarze:

  1. Piękny album. Ślicznie razem papiery współgrają. A okładka albumu robi wrażenie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...