niedziela, 5 stycznia 2020

ZIMOWY LAYOUT

Witam w roku 2020. Zacznę od tego, że chcę Wam życzyć, by Wasze postanowienia, nieważne czy milowe, czy calowe, ziściły się. Idźcie własną ścieżką, wzrastajcie we własnym tempie, witajcie każdy dzień z wdzięcznością. Szczęśliwego roku! 
Okres okołoświąteczny obfitował u nas w mnóstwo spotkań, co wprost uwielbiam. Można powiedzieć, że świętowaliśmy niemal do Nowego Roku. Powstało dzięki temu sporo zdjęć. Lwią część z nich zaplanowałam umieścić w grudniowym albumie. Mam nadzieję zrobić go w najbliższych dniach, by nie umknął mi ten szczególny klimat - to jedno z moich noworocznych postanowień, by utrwalać wspomnienia na bieżąco ;-) 
Ale kilka fotografii wyląduje na LO - właśnie tak, jak ta:


W pracy inspirowałam się tym moodboardem Lemoncraft. 


Zgłaszam zatem moją pracę na wyzwanie w Lemoncraft. Layout powstał właśnie z lemonkowych świątecznych papierów z kolekcji Joy to the World. Dodałam trochę błysku, troszkę naturalnych gałązek, okrasiłam całość czerwonymi kuleczkami. Mam nadzieję, że szczegółowe zdjęcia choć w niewielkim stopniu oddają klimat tej pracy.




Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...