poniedziałek, 3 lutego 2020

KOCIA KARTKA DLA PRZYJACIÓŁKI

Moja przyjaciółka ma urodziny w ten sam dzień, co moja starsza córa. Kartka, którą dla niej zrobiłam nie jest w kształcie numerka. Ba, nawet nie umieściłam tam żadnej cyfry ;-) Po prostu - my już nie dyskutujemy o wieku, bo i po co, skoro wciąż jesteśmy młode? ;-)
Magda jest ogromnym zwierzolubem, a koty zajmują w jej sercu szczególne miejsce, dlatego nie mogło być inaczej - koty musiały się znaleźć na kartce. Wszystko z akcentami jej ukochanego różu i na papierach, które uwielbiamy obie:


Papiery: Lemoncraft, stempel mandala: Agateria Craft



Pudełko: Rzeczy z papieru
Kartka już wręczona, prezenty trafione, impreza udana - czyli wszystko gra :-)

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...