niedziela, 19 kwietnia 2020

COŚ OPTYMISTYCZNEGO

Co tu podarować Szesnastolatce na urodziny? Jest to często spory dylemat, no bo to już nie takie małe dziecko, ale jeszcze nie dorosły. Pomyślałam, że trochę budujących słów wypowiedzianych przez różne kobiety, które osiągnęły sukces, będzie odpowiednim prezentem. Trzeba było tylko dać im odpowiednią oprawę - dlatego zrobiłam boxa z harmonijkowymi kartami, na których umieściłam cytaty. A połączenie szarego koloru z żółtym dały bardzo słoneczny i optymistyczny efekt:










Stokrotki zrobiłam sama, baza to Rzeczy z papieru, papiery Lemoncraft.
Nieskromnie powiem, że mnie bardzo się podoba, a Nastolatka chyba była zachwycona ;-)
Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...