sobota, 15 maja 2021

SCRAP FOR FOUR - OD TERAZ NA ZAWSZE

Kolejna edycja naszej zabawy nosi tytuł „Od teraz na zawsze”, a zestawy i wytyczne przygotowała Jola. Napisała ona: stwórz pracę miłosną odzwierciedlającą miłość czy to międzyludzką, czy międzygatunkową - kto jaką woli. Do wykonania pracy użyj: obu arkuszy papierów, minimum dwóch kwiatków (ale choć jeden niech będzie własnoręcznie zrobiony). Użyj co najmniej 3 ręcznie wycinane listki, taśmę washi i napis "Od teraz na zawsze". Zestaw jest bogaty, więc jest z czym poszaleć.


Ja zrobiłam kilka kwiatów, ale wykorzystałam tylko dwa, bo taki kolor najbardziej mi pasował. Jeden arkusz papieru podarłam, przyszłam do niego koronkę i taśmę washi. Nałożyłam masę strukturalną przez maskę z wzorem pisma, a w centrum kompozycji umieściłam jedno z naszych ulubionych zdjęć i odbudowałam je dodatkami. Z wycinanych elementów wykorzystałam wszystkie listki i sinoniebieskie kwiaty oraz zegar. Dołożyłam również zegarowy badzik. Całość prezentuje się tak:






Zestaw wyglądał tak:




A teraz sprawdźcie, co zrobiły Jola, Marta i Monika.

2 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje! Fantastyczna oprawa, cudownego zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwintesencja miłości w Rodzinie Ewuś, Superowe jest to LO :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...