poniedziałek, 10 marca 2014

O WĘDRÓWKACH I MAŁYCH STÓPKACH

Lubię takie wyzwania. Zwłaszcza, gdy mogę użyć techniki, która mnie najzwyczajniej kręci :-) Tak było i tym razem - miałam stworzyć kartkę gratulacyjną z okazji narodzin córeczki dla pary uwielbiającej górskie łazikowanie. Idealnie pasował motyw małych stópek, który się pojawia na tagu i wewnątrz kartki. Górski krajobraz stworzyłam od zera, czyli od białej kartki, używając tuszy, stempli oraz własnoręcznie zrobionych masek. Oto co z tego wynikło:

Papiery: UHK Gallery, stemple: trawy i zioła: Latarnia Morska, klucz ptaków: Docrafts, napisy: własne

Papiery: UHK Gallery, stemple stópki: Hampton Art


Mam ogromną nadzieję, że kartka podobała się młodym rodzicom tak bardzo, jak dużą frajdę sprawiło mi zrobienie jej :-)
Ściskam!
a

9 komentarzy:

  1. Bossska! uwielbiam takie zabawy tuszowo-stemplowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barrrrrdzo dziękuję! Też uwielbiam, tylko nie zawsze mam czas na nie :)

      Usuń
  2. Fanatastyczna, zakochałąm się w tej tuszowej technice malowania krajobrazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wciągnęła już dawno, tylko nieczęsto mam okazję się nią pobawić ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ewa, zatkało mnie, ale cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...