sobota, 15 marca 2014

PASTELOWA DELIKATNOŚĆ CZYLI SFF XVIII

Witajcie w kolejnej edycji naszej zabawy. Tym razem zestaw przygotowała Jola i zadała temat "Pastelowa delikatność". Dodatkowo obowiązkowo miałyśmy wykorzystać tekturowy tag i papiery. Ja poleciałam w stronę wszechobecnej wiosny i wyszło mi coś takiego:

Papiery: Galeria Papieru, Studio75, button: LemonCraft

Stemple: Prima


Z ostatnim zestawem działałam bardziej w stylu clean & simple, a tu zaszalałam z dodatkami. I choć długo nie umiałam się przemóc, to gdy już przyszła wena, poszło jak po maśle. I powiem Wam, że nabrałam ochoty na więcej takich tagów z tekturki! Może niebawem będę mogła Wam pokazać coś z ich użyciem ;-)
A tymczasem biegnijcie do dziewczyn, by sprawdzić, co one wymyśliły z Jolinowego zestawu :-)
Jola -> klik!
Ola -> klik!
Monika -> klik!
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Twoja głowa Ecia pełna pomysłów :)
    I jak zwykle Twoje prace są cudne i jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Jolu, choć nie było łatwo tym razem ;)

      Usuń
  2. Ewuś super aranżacja :)świetny pomysł:)uściski

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...