środa, 10 września 2014

FOTOGRAFICZNY WPIS NR 2

Dziś ciąg dalszy oprawy wspomnień, czyli pudełka na zdjęcia w wersji soft i hard. Tym razem przygotowałam "domki" na fotografie wykonane przez  Kati Lebik - Oleszczuk Fotografia. Można w nich ukryć również płytę CD, gdyż w środku jest kieszonka wklejona specjalnie w tym celu. 
Uwaga, będzie mnóstwoooooooo zdjęć!
Najpierw wersja "soft", czyli pudełka wykonane z papieru, tu na zdjęcia o formacie 15 x 23 cm:




Pudełko powyżej było przygotowane pod sesję "American Dream". Oto jedna z fotografii z tej sesji:


A tu już reszta pudełek:





















I pudełka "hard" (te też pasują na zdjęcia 15 x 23 cm) - z solidnej tektury, wyglądające jak książka, ze wstążeczką pomagającą wyjąć zdjęcia ze środka:



















Pamiętacie te zaproszenia komunijne? 


Potem powstało pudełko w tym samym stylu na zdjęcia z uroczystości:





A na deser zaproszenie na sesję fotograficzną w stylu marine:


Mam nadzieję, że pudełka się podobały klientkom Kasi :-)

6 komentarzy:

  1. toś Ewuniu poszalała! a szaleństwo Twe jest przecudne! :) buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu, troszkę się tego ostatnio nazbierało ;)

      Usuń
  2. Ale świetny pomysł z takimi pudełkami ;) Dostać od fotografa zdjęcia w takim pudełeczku - rewelacja ;) Wszystkie mi sie podobają chociaż wszystkie dzieciaczkowe najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to takie +10 punktów dla fotografa, nie licząc samej sesji i przepięknych zdjęć :)
      Dziękuję Ci za mile słowa, nie ukrywam, że dzieciaczkowe robić uwielbiam :)

      Usuń
  3. Dosłownie mnie zamurowało... Napracowałaś się, a efekty są oszałamiające! Cudowny pomysł na przechowywanie i podarowanie zdjęć! Wspaniałe zaproszenia! Wszystko szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, trzymajcie mnie, skrzydła mi rosną i zaraz polecę! :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...