wtorek, 17 marca 2015

SUPER SPOTKANIE

W sobotę grupa kreatywnych babeczek ze Śląska (Górnego i Dolnego) oraz Zagłębia spotkała się w Katowicach u Marty. Motywem przewodnim było tworzenie prostych kartek wielkanocnych z przeznaczeniem na kiermasz - powstało ich całe mnóstwo! Dodatkowo zrobiłyśmy sobie nasze wewnętrzne wyzwanie - niemal każda dołożyła do wytycznych coś od siebie. W efekcie w pracy musiałyśmy uwzględnić: dropsy (kaboszony, perełki, guziki itp.), motyle, przetarcia / darcia, stempel, tuszowanie, nie kwadrat (kartka nie mogła mieć takiego kształtu) , szafir / granat widoczny, sznurek, struktura, kwiat ręcznie robiony. Uuuuufffff :-) Myślałam, że łatwo nie będzie, a tymczasem tworzyło mi się bardzo przyjemnie. To moja praca:

Papier UHK Gallery, stemple: Paperbag Studio, listki - Agateria


Struktura powstała dzięki masce Latarni Morskiej, czarnemu gesso i ince gold. Wykorzystałam technikę, której się nauczyłam na warsztatach u Rudlis :-)

Na koniec pokażę Wam szybkie i proste karteczki wielkanocne, które zrobiłam podczas spotkania. Moje są naprawdę mało skomplikowane, podczas niektóre z nas robiły prawdziwe cudeńka! (Wybaczcie jakość zdjęć - robione telefonem):




Miłego dnia!

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...