niedziela, 22 marca 2015

WIOSENNA DEKORACJA

Jak to stwierdziła niedawno pani, u której kupowałam chleb: "Trochę więcej słońca i wszyscy jakoś bardziej uśmiechnięci, uprzejmi..." Tak! Bo światło sprawia, że nam się chce. Chce się nam wstawać. Chce się działać. Chce się porządkować - otoczenie i myśli. A jak się już uporamy z porządkowaniem, to i dekorować się chce :-) No i mamy ku temu świetny pretekst - w Magicznej Kartce rusza wyzwanie, którego tematem jest "Wiosenny Home Decor". Wszelkie wytyczne znajdziecie tamże, a ja pokażę Wam swoją inspirację:




Ta klateczka stale stoi u mnie na komodzie. Czasem widzicie ją jako tło dla moich kartek. Dekoracje do niej doczepianie zmieniają się sezonowo. 
Jeszcze tylko umyję okna i u mnie wiosna w pełni ;-) Zaproście wiosnę i Wy - w Wasze progi i serca :-)

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...