piątek, 10 kwietnia 2015

PRZEPI-SÓWNIK...

Segregator na przepisy. Kiedy ja sobie zrobię własny...? Wiecie jak to jest z przysłowiowym szewcem. I ja, jak ten szewc, choć robię przepisowe segregatory dla innych, wciąż nie mam takiego dla siebie. Ale ja nie o tym chciałam. Należą się Wam słowa wyjaśnienia odnośnie tytułu mojego wpisu. Choć w zasadzie po co mówić, jak można pokazać:

Papiery: Galeria Papieru, Magiczna Kartka




I wszystko jasne :-)
Sowa była warunkiem koniecznym - miała być głównym motywem przepiśnika. Tę uroczą ptaszynę
zaprojektowała Marta Krupa. Ja ją tylko wycięłam. Sowę, nie Martę :-)
Mam nadzieję że obdarowana ucieszyła się z prezentu, bo szczerze mówiąc... rozstawałam się z sówką - przepisówką dość niechętnie ;-)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...