środa, 15 kwietnia 2015

SCRAP FOR FOUR XXVIII

Witajcie w kolejnej edycji Scrap For Four. Zestaw, z którym pracowałyśmy - caaaały w zieleniach - przygotowała Monika. 
Ja tym razem postawiłam na stemple - innymi słowy: wróciłam do podstaw. Muszę przyznać, że trochę zapomniałam, jaka to frajda, a przypomniała mi o tym Marta, pokazując przedwczoraj swoje prace. Co prawda używałam dziurkaczy i wykrojników, jednak trochę wycinania nożyczkami też było. Oto efekt:

Papiery: Galeria Papieru, stemple: Agateria, Montażownia




A tak prezentował się zestaw Moniki: 


Należało użyć dwóch odcieni zieleni, 3 elementów z woreczka (u mnie to ćwieki, guziczek i drewniany ptaszek) oraz do wyboru sznurek lub tasiemka.
Jeśli chcecie zobaczyć pozostałe prace, to zajrzyjcie do Joli, do Moniki i do Marty.

3 komentarze:

  1. Matko, no co kartka to piękniejsza! Twoja też jest obłędna Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka :) Fajnie ostemplowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Twoja taka delikatna dzięki tym stempelkom. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...