piątek, 1 maja 2015

DREWNIANY UPOMINEK DLA MAMY

W Magicznej Kartce ruszyło dziś nowe wyzwanie "Dla mamy, z drewna". Ponieważ sama jestem mamą, postanowiłam zrobić coś dla siebie.  Tym bardziej, że planowałam to już od dawna ;-) Jest jedno wakacyjne zdjęcie moich dziewczynek, które bardzo lubię. Zrobiła je im Katarzyna Gapska w Sielskiej Chacie. Z drewnianej ikeowskiej ramki i spodniej części pudełka po portfelu powstał shadow box. Do ozdobienia go użyłam prawdziwej lawendy, którą podarowała mi Gospodyni Sielskiej Chaty, oraz papierów i kwiatów z Magicznej Kartki. Oto co powstało:




Zapraszam Was do zabawy - wszelkie wytyczne znajdziecie tutaj :-)

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam jeszcze raz Ewuś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pierwszy komentarz się nie zapisał;( Przepięknie uchwyciłaś swoje dziewczynki;)Uściski

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...