czwartek, 14 maja 2015

WARSZTATOWE WYZWANIE

Wczoraj zmierzyłam się z prawdziwym wyzwaniem - poprowadziłam warsztaty z ponad setką dzieci z Przedszkola nr 21 w Chorzowie. Na szczęście pracowaliśmy grupami, ale łatwo nie było! Niejednokrotnie miałam okazję się przekonać, jak kreatywni i żywiołowi są mali artyści - i tym razem nie było inaczej. Dziecko ma nad nami, dorosłymi, ogromną przewagę: otwarty umysł. Nie boi się eksperymentów, przełamuje schematy. I dlatego praca z dzieciakami jest okazją do nauki również dla mnie.
Tworzyliśmy kartki dla mam, pracowaliśmy na papierach Magicznej Kartki, Lemoncraft i Studio75 i użyliśmy stempla Agaterii. Poniżej krótka fotograficzna relacja z wczorajszego dnia. Na pełną relację zapraszam do galerii na FB.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...