piątek, 15 kwietnia 2016

SCRAP FOR FOUR XXXVIII

Kolejna edycja zabawy. Zestaw szykowała Marta, a zatem łatwo nie było ;-) Ale ponieważ forma pracy była dowolna, to zaszalałam. Temat pracy: "Wiosenna energia". Mnie ta energia wiosny, dobra energia, skojarzyła się z łapaczami snów - i właśnie coś na wzór łapacza snów powstało:




Nasz zestaw prezentował się tak:


A wytyczne Marty tak:
"Forma pracy dowolna. Bez zmiany kolorów
Wykorzystajmy, jak najwięcej elementów z zestawu,
Koniecznie użyjmy:
- 3 papiery,
- guziki,
- ćwieki,
- serduszko
- przynajmniej 1 kwiatek z materiału
- co najmniej 5 kwiatków papierowych
- wstążeczki - 3 lub więcej
- ażurową serwetkę,
- liść ażurowy".


Trzy papiery wykorzystałam wycinając piórka. Guziki wiszą na wstążkach, dodatkowo je obciążając. Materiałowe kwiatki pocięłam i stworzyłam z nich listki. Resztę chyba widać w pracy ;-)

Ciekawa jestem, co stworzyły dziewczyny, a Wy? Po kliknięciu na imiona przeniesiecie się do Marty, Joli i Moniki.

6 komentarzy:

  1. Ewa!
    Cudo! Po prostu CUDO!
    Świetny pomysł z tym "łapaczem" snów. Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca! Bardzo kreatywnie podeszłaś do tego zestawu i wyczarowałaś takie cudeńko, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ale kwiatuchy, co jeden to ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś!!!! Rewelacja!!! Cudny łapacz energii !!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...