czwartek, 30 marca 2017

ŁAPACZ SNÓW

Od przeprowadzki do domu jestem w stanie permanentnego urządzania się ;-) I jeśli w danym momencie nie stać mnie na większe wnętrzarskie szaleństwa, to przynajmniej staram się nadrabiać dekoracjami, najlepiej takimi, które mogłabym wykonać samodzielnie. Zauważyliście, że ostatnio w otoczeniu jakoś więcej łapaczy snów? Zapragnęłam i ja mieć swój, ale w formie obrazka do powieszenia na ścianie. A że u mnie "od pomysłu do przemysłu" krótka droga, to powstał taki oto twór:





Niemal wszystkie materiały użyte przeze mnie to Agateria Craft (lista tu --> klik). Wyjątkiem są maleńkie piórka, które wycięłam z papieru Magicznej Kartki.
I jak Wam się podoba taka dekoracja? Docelowo obrazek będzie wisieć w galerii witającej naszych gości, w pomieszczeniu dumnie zwanym wiatrołapem ;-) 

1 komentarz:

  1. Śliczności

    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://przypudrujmynosek.blogspot.com/2017/03/wiosenne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...