piątek, 31 marca 2017

SCRAP FOR FOUR NA RÓŻOWO

Kolejna już odsłona naszej zabawy. Tym razem zestaw przygotowała Marta i był cukierkowo słodki, nie mogła zatem powstać inna praca:



Zestaw prezentował się tak:


Marta tak napisała: "Dawniej nie lubiłam koloru różowego. A Wy?(...)
Teraz bardzo chętnie go używam i chciałabym, by w obecnej edycji było tak własnie cukierkowato. Ekipa Scrap For Four ma za zadanie zrobić patchwork - z dowolnego kształtu kawałków na dowolnej bazie. Użyjcie przynajmniej:
5 papierów,
4 kwiatuszków,
3 wstążeczek,
2 wycinanek,
1 przydasia."

Ja wypełniłam wytyczne, a jak poradziły sobie Jola, Monika i Marta? Kliknijcie na ich imiona, by to sprawdzić :-)
Pozdrwiam :-)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna !!! A gdzie podziała się kaczuszka ? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam inne przydasie z zestawu, kaczuszka nie pasowała mi do koncepcji ;) ;)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...