czwartek, 28 sierpnia 2014

PERŁA I FUKSJA

Sezon ślubny trwa. Bardzo mnie cieszy, gdy państwo młodzi zamawiają ręcznie robione upominki - tym razem były to pudełka. Kombinacja kolorystyczna na początku sprawiała mi trochę trudności, ale gdy już zaczęłam pracę - poszło niemal jak z płatka. Mało tego - zestawienie spodobało mi się tak bardzo, że powtórzyłam je w kartce :-) 
W pudełkach umieściłam zdjęcie pary, dość długi (i piękny) tekst podziękowania jest złożony i przewiązany wstążką, a na jednej ze ścianek znajduje się wyjmowane zaproszenie VIP do restauracji. Okno w centrum symbolizuje dom rodzinny.

Papiery: Magiczna Kartka



A tu kartka zainspirowana pudełkami:


W głowie mam już pomysły na serię kartek z takim intensywnym kolorem, tylko z czasem (jak zwykle) krucho ;-)

4 komentarze:

  1. pudełka świetne, a kartka powalająca!!! i serio, patrząc na te rzeczy, nabrałam ochoty na dobre wino w takim rubinowym kolorku mniami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, tylko wzdycham, oglądając te Twoje cudeńka, Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle elegancki zestaw! Piękna ta fuksja, a Ty ją bajecznie ograłaś!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...