środa, 27 sierpnia 2014

WAKACYJNE TWORZENIE

W tym roku na urlopie nie uciekałam od tworzenia - zabrałam ze sobą podstawowe narzędzia, trochę papierów i kwiatów - i oto co powstało:

papiery: Magiczna Kartka, tekturka: Wycinanka

Papiery i button: Lemoncraft, stempel i tekturowe literki: Agateria, serce: Latarnia Morska

Papiery i button: Lemoncraft, tekturowe literki: Agateria

Szyldzik na sielską tablicę informacyjną :-)

Papiery: Lemoncraft, Magiczna Kartka, tekturki: Agateria

A tworzyłam w świetnej scenerii Sielskiej Chaty, w której gościliśmy po raz czwarty. Polecam to miejsce niezmiennie, szczególnie rodzinom z dziećmi :-)
Tak wyglądał mój twórczy nieład na stole w sielskiej jadalni:


Za rok na pewno wezmę więcej materiałów, więcej stempli - może jakieś twórcze spotkanie się w Łebie zorganizuje? ;-)

3 komentarze:

  1. Osobną walizkę na same przydasie będziesz musiała brać ;-) Piękne te Twoje wakacyjne twory :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak się to skończy ;) Albo wyślę przydasie kurierem ;)

      Usuń
  2. Kiedy Ty odpoczywasz Pracusiu!?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...