wtorek, 26 sierpnia 2014

PORZĄDKI...

Omiatam pajęczyny, odchwaszczam i wracam. Mimo że na blogu była cisza, to uwierzcie, wcale się nie leniłam i nawet na urlopie powstało kilka prac. Na dobry (nowy) początek pochwalę się - dołączyłam do drużyny Lemoncraft i wczoraj zadebiutowałam na firmowym blogu. Dlatego dziś pokażę efekty tego debiutu - dominują pudełka ;-)
Na ślub:







I na urodziny mojej siostrzyczki:



Jeśli chcecie się dowiedzieć, których produktów użyłam, to zajrzyjcie do Lemoncraft - jest tam wszystko wyszczególnione z odnośnikami do sklepu.
Teraz (mam nadzieję) sukcesywnie i systematycznie będę uzupełniać wpisy, dlatego zapraszam, zaglądajcie. Zajrzyjcie też na stronkę na Fb - tam już wrzuciłam urlopowe prace :-)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...