wtorek, 31 stycznia 2017

SCRAP FOR FOUR KARNAWAŁOWO

W kolejnej edycji naszej zabawy miałyśmy stworzyć pracę karnawałową. Zestawy przygotowała Monika, a w ramach wytycznych napisała: "Ponieważ w tym roku karnawał trwa bardzo długo, bo aż do końca lutego, przed nami jeszcze cały miesiąc zabawy.;)Dlatego styczniowe wyzwanie niech będzie szalone i kolorowe... KARNAWAŁOWE!!! Forma pracy dowolna, mogą to być kotyliony, maski, elementy stroju karnawałowego, ale także ozdobione pięknie zdjęcie, ramka, scrap, plakat itp. cokolwiek szalonego wpadnie Wam do głowy. Najważniejsze, by było kolorowo i błyszcząco, dlatego obowiązkowo należy użyć brokatowych papierów i możliwie jak najwięcej "błyskotek". 
Ja tym razem wykonałam coś, co robię niestety zbyt rzadko - mianowice LO. Na scrapie znalazło się moje sylwestrowe zdjęcie z mężem. 
Jako tła użyłam papieru Agaterii z zimowej kolekcji Magic Dreams. Wykorzystałam też maskę oraz nowość w produktach Agateria Craft - pudry do embossingu (uwielbiam je!). A z zestawu wykorzystałam właśnie zalecone błyskotki, papiery brokatowe oraz tekturki, które pokryłam srebrnym pudrem. Zrezygnowałam z papierów przysłanych przez Monię oraz z żółtych akcentów, gdyż nie pasowały kolorystycznie do fotografii. Oto moja praca:






A to zestaw, z którym pracowałyśmy:




Jeśli jesteście ciekawi, co stworzyły Jola, Monika i Marta, kliknijcie na ich imiona :-)

2 komentarze:

  1. Świetne L.O. Piękna praca! Maski i pudry są cudne. Chyba muszę sięgnąć po oszczędności i wybrać się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie Ewuś! Śliczna, delikatna oprawa Was :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...