poniedziałek, 16 stycznia 2017

ŚWIĘTA NA OKRĄGŁO CZYLI DOŁĄCZYŁAM DO ZABAWY

Po wielu przymiarkach i chceniach, z których nic nie wychodziło, posanowiłam wreszcie dołączyć do zabawy "Święta na okrągło" :-) Styczniowy temat to CAS czyli kartka w stylu clean and simple. Wbrew pozorom to nie takie proste zrobić prostą kartkę ;-) Ale coś tam się udało podziałać. Moja karteczka wygląda tak:

Stemple: Agateria craft, papier w gwiazdki: Magiczna Kartka

Z przyjemnością biegnę wkleić swoją pracę na rogatego bloga i mam nadzieję, że wystarczy mi zapału ;-)

22 komentarze:

  1. Piękne kolory i stempelek z jemiołą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w kartkowaniu z rogatym, zaczęłaś świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki śnieg za oknami - nawet CAS jest przyjazny, potem w upalnym lipcu.. to dopiero jest wyzwanie ;) ale będziemy się nawzajem mobilizować! Cieszę się ogromnie z Twojego udziału na Rogatym! :* Kartka wyśmienita! wytrawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie ciekawe doświadczenie ;) Okaże się, jak sobie z nim poradzę ;)

      Usuń
  4. Prostota, umiar i elegancja zawarta w tej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna karteczka Ewo!!!:) i trzymam kciuki żebyś wytrwała w zabawie do grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej,jaka ładna! Świetne podejście do tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak prosto, a tak cudnie... kapitalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, super, tak trzymaj. Może i mnie się uda w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest zwyczajnie piękna i taka delikatna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna:) A ten sznureczek z kokardką bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! Pomysłowa kompozycja i świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca! Cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. NO musiałam sobie znowu tu zajrzeć, na to cudo hmm!:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...