niedziela, 1 stycznia 2017

SCRAP FOR FOUR SYLWESTROWO-NOWOROCZNY

Witajcie!
W przerwie między sałatką, a łykiem drinka spieszę z publikacją naszego sylwestrowo-noworocznego wyzwania. Tym razem to do mnie należało przygotowanie zestawu oraz wytycznych. Wytyczne były proste: robimy MOTYWATOR na nowy rok. Coś z pozytywnym przesłaniem, dające motywującego kopa. To nie musi być kartka - może to być zawieszka, tag, cokolwiek nam przyjdzie do głowy. Nie narzuciłam  niczego, co należy wykorzystać z zestawu - wolny wybór! 
Mnie od dłuższego czasu chodził po głowie "happiness jar" - taki słoik, do którego będę zbierać wszystkie radosne momenty w roku 2017. Gdy za rok go otworzę i przejrzę jego zwartość, to mam nadzieję znaleźć tam mnóstwo pozytywów :-) Proszę bardzo, oto i on:





Zestaw prezentował się następująco:


Choć nie bardzo to widać, to wykorzystałam część papierów z najnowszej kolekcji Lemoncraft. Poza tym, znalazły się tam i koronka, i gwiazdy, i ćwiek, i sznurek. Generalnie spoooooro :)
Ciekawa jestem, co wymyśłiły dziewczyny, jednak sprawdzę to chyba dopiero rano ;-) Natomiast jeśli 
Wy byście chcieli się o tym przekonać, to lećcie do Moniki, Marty i Joli :-)
Oby rok 2017 był dla Was pełen szczęśliwych momentów! Szczęśliwego nowego roku!

3 komentarze:

  1. Boski pomysł Ewa z tym słoikiem na radosne momenty. Chyba i ja sobie coś takiego zrobię :) Poza tym cudnie go ozdobiłaś :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia ja chyba też tak jak i Jola ściągnę pomysł na słoik ;) Cudeńko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca chyba też sobie sprawie taki słoik:))))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...