wtorek, 3 grudnia 2013

100 LAT? TO NIETAKT...

Niedawno miałam okazję robić karteczkę na wyjątkową okazję, bo Jubilatka obchodziła setną rocznicę urodzin...! Noooo... śpiewać "Sto lat" w takiej sytuacji, to naprawdę głęboki nietakt ;-) Powstała kartka i słodki bukiet - i taki komplet pojechał z moją ciocią do Niemiec:

Papiery: Studio75, stempel: Agateria, ramka: I Kropka





A gdy już myślałam, że taka okazja prędko się nie powtórzy, o ile w ogóle będzie mieć ponownie miejsce, to właśnie się nadarzyła. Ale o tym już w innym odcinku ;-)
Ściskam!

10 komentarzy:

  1. Oj, to naprawdę wyjątkowa okazja! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewunia :) Twoje karteczki są coraz piękniejsze :) a z takiej okazji to już trzeba 200 lat śpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no niezły wiek , pogratulować a karteczka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, jubilatka będzie przeszczęśliwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa okazja I wyjątkowe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka na wyjątkową okazję

    OdpowiedzUsuń
  7. Okazja niebywała!!! Kartkę zrobiłaś przepiękną, delikatną, kobiecą, takie letnie tchnienie w te zimne i pochmurne dni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, to ja też będę żyć sto lat, żeby "zasłużyć" na taką kartkę. Wspaniałe kwiatki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna jest ta karta! Niesamowita, jak również okazja na którą została stworzona, prawdziwy powód do dumy!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...