poniedziałek, 2 grudnia 2013

TO JUŻ TEN CZAS...

Witajcie po dłuuugiej przerwie spowodowaną niezamierzoną awarią komputera oraz innymi, już zamierzonymi, zdarzeniami. Na blogach już dawno klimaty świąteczne i kartki się szykują na potęgę. U mnie dopiero dziś mała porcyjka bożonarodzeniowych papierków.

Bardzo chciałam wypróbować nowy wykrojnik i wycięłam sobie gwiazdę betlejemską. Była tak ładna, że zrobiłam z niej główny motyw. Dodałam tylko papierki, które ją podkreśliły i napis na pergaminie, by nie przytłumić całości:

Papier: Galeria Papieru, stempel: Lemonade, wykrojnik i folder do embossingu: Sizzix


Po wycięciu tej gwiazdy został mi negatyw, którego nie chciałam wyrzucać - więc powstała druga kartka:

Papier: Galeria Papieru, stempel: Agateria, wykrojnik: Sizzix

Do zdjęć pozował, już niemal tradycyjnie, reniferek uszyty przez Agatę :-)
A w wolnym czasie zapraszam Was do obejrzenia relacji z warsztatów kartkowych w przedszkolu ze starszakami i ze średniakami :-)
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!
    Gwiazda betlejemska jest cudna, ale druga karteczka, z negatywem obłędnie mi się podoba!
    Pozdrawiam Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jedna i druga... Kwiat suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki Ewuniu♥
    a Ciebie spotkać to już tylko na fb ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Gwiazda wspaniała... A może znalazłaby się jakaś wolna kartka dla pewnego chłopca, który bardzo czeka na kartki... wczoraj natknęłam się na artykuł w gazecie http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/1056618,7letni-kuba-czeka-na-wsparcie-amputowano-mu-reke-rok-temu-stracil-mame-zdjecia,id,t.html#czytaj_dalej
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...