czwartek, 5 grudnia 2013

HU, HU, HURRRA, IDĄ ŚWIĘTA! CZYLI SCRAP FOR FOUR XV

Kolejna edycja naszej zabawy, tym razem świąteczna. Monika przygotowała nam papierki i dodatki i dała wolną rękę. U mnie powstały dwie kartki: jedna w formacie A5:




Renifer dostał nos z perełek w płynie i dołożyłam cienką czerwoną wstążkę oraz button LemonCraft.
A do zrobienia drugiej kartki zainspirowała mnie urocza wstążeczka - i tak ze wstążki, koronki i resztki czerwonego papieru powstała oto:




Do ostrokrzewu od Moni dodałam kilka dziurkaczowych listków i czerwonych półperełek. A poznajecie tę sówkę? To stempel Agaterii - sowa zmieniła nakrycie głowy ;-) 

Koniecznie zajrzyjcie do Oli, Joli i Moniki. Sama jestem ciekawa, co też zmajstrowały :-)
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Ewuś renifer świetny:)sowa też przesympatyczna;)super pomysł;)Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka sowa, te oczyska wielkie, po prostu urocza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie rewelacyjne :) takie ciepłe i pogodne

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i takie wesołe :) dziś też sówa zawładnęła moim sercem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...