środa, 18 grudnia 2013

Z GWIAZDĄ BETLEJEMSKĄ

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią fotograficzną: gwiazdy betlejemskie w trzech kolorach:

Papiery: Galeria Papieru, Stempel: Agateria





W tym roku produkcję kartek świątecznych zakończyłam - jeszcze mam trzy serie do pokazania. Kończę właśnie wypisywać życzenia i mam nadzieję, że pofruną dziś w świat :-)

A jeśli się przyjrzycie zdjęciom - zauważycie, że drobnej zmianie uległo moje logo. Słonik został, ale doszła nazwa Art Wytwórnia. "Zakątek Dzieciątek" zostaje w pełnej nazwie, jednak postanowiłam w nazwie skróconej używać czegoś bardziej uniwersalnego. Poza rozbudowaniem nazwy nic się w twórczości oczywiście nie zmienia! Wciąż moje ręce robią to, co dyktuje SERCE.
Ściskam!

4 komentarze:

  1. karteczki są przepiekne- kolorystyka tak stonowana, idealnie dobrana- super! a co do zmian w logo- jestem ZA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne :) bardzo bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te są prześliczne.. takie.. mroźne, śniegowe :D
    No i gratuluję nowego logo.. i w ogóle NOWEGO :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...