środa, 16 października 2013

AN APPLE A DAY...

... keeps the doctor away. W powiedzeniu, że jedno jabłko dziennie trzyma lekarza z daleka, jest sporo prawdy, bo nie od dziś wiadomo, że te owoce są bardzo cenne w naszej diecie. Ale ja nie o diecie dziś chciałam ;-)
Chciałam o zdrowiu. Bo kartka z życzeniami powrotu do zdrowia jest dziś bohaterką posta. To po co ten "dietetyczny" wstęp? Sami zobaczcie :-)

Papiery: Galeria Papieru i paseczki UHK


Karteczka jest zrobiona według tej mapki. Jabłuszko pociągnięte glossy accents. Mam nadzieję, że wywoła uśmiech na twarzy i przyspieszy rekonwalescencję :-)
Słońce Wam posyłam, choć dziś deszcz bębni o parapet.
Ściskam!

3 komentarze:

  1. Świetna! A to jabłuszko rozbrajające. Już od samego spojrzenia na nią można poczuć się lepiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre powiedzenie :) A do karteczki trzeba dołączyć torebkę jabłek dla szybszego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...