piątek, 18 października 2013

KORALOWE GODY

Rodzice mojej koleżanki świętują piękny jubileusz - Koralowe Gody. Oto jaka kartka dla nich powstała:

Papiery: Magiczna Kartka, płótno: Studio75, stemple: Agateria



wnętrze kartki: stemple Agateria


Kompozycja według wyzwaniowej mapki Magicznej Kartki i tam ją niniejszym zgłaszam. 


Muszę przyznać, że szalenie fajnie tworzyło się te warstwy. Poza tym stwierdzam po raz kolejny, że agateriowe stemplowe róże uwielbiam (co nietrudno zauważyć w tym przypadku) - zarówno w wersji "ażurowej", jak i pełnej, która zagościła u mnie niedawno :-)
Życzę Wam pogodnego weekendu.
Ściskam!

6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Ewuś.
    Bardzo fajne kolorki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. warstwy rewelacyjne , kartka bardzo klimatyczna i bardzo piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna w bardzo fajnej stylistyce

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz ale mocno zainspirowałam się Twoją jabłuszkową pracą i zrobiłam prawie identyczną. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś! Przepięknie Ci wyszła! Ach! Tyle tam "smakowitych" dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie komponują się te róże na karce :)
    Dziękuję za udział wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...