poniedziałek, 7 października 2013

SŁONIOWO

Witajcie w nowym tygodniu :-) Dziś znak rozpoznawczy Zakątka Dzieciątek - czyli słoń. A w zasadzie to dwa słonie, o takie:



Jak Wam minął weekend? Ja w niedzielę udałam się na Jarmark Aktywności Twórczej. Wyżywałam się twórczo na warsztatach pod okiem mONAmi i Marci. Najpierw uczyłam się kolorować stemple - i to było moje pierwsze zderzenie z markerami. Dosłowne zderzenie, bo moja Tilda jest pokolorowana baaardzo nieudolnie. Buzię ma spaloną słońcem, a nóżki i rączki bledziutkie. Ale jak na pierwszy raz... Proszę zatem, nie bądźcie dla mnie zbyt krytyczni ;-) 
Po kolorowaniu budowałam warstwy. W efekcie wyszła kartka bardzo odmienna od tych, które zazwyczaj robię i było to fajne doświadczenie:


Poza tym zaczynam pomału myśleć o kartkach świątecznych, ale wciąż tkwię w ślubach ;-)
Ściskam!

3 komentarze:

  1. A tam spalona, przyrumieniona jak na grzeczną dziewczynkę przystało ;))) Zabawne te słoniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to pierwsze koty za płoty... :) Kartka jest rzeczywiście inna.. ale jaka piękna!! Bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, bardzo podobają mi się te warstwy tutaj , są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...