sobota, 5 października 2013

SCRAP FOR FOUR XIII

Tu automatyczna sekretarka publikująca. Ten post jest pisany z miesięcznym wyprzedzeniem - tego jeszcze nie było! ;-) 
Trzynasta edycja naszej zabawy i tym razem pracowałyśmy z zestawem Oli. U mnie tym razem powstała jedna, jedyna karteczka - a że była konkretna okazja, to powstała szybciutko:




Okrągły jest stempel autorstwa Novinki, button zrobiłam sama z pomocą małego kaboszonu, a cały zestaw wyglądał tak:



Koniecznie zajrzyjcie do Oli, Moniki i Joli i sprawdźcie, co też dziewczyny zmajstrowały :-)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. piękna... a kompozycja kwiatowa - rewelacja Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa kartka jest bombowa;)A Ja akurat jestem przed robieniem kartki na 60 mojej teściowej;)hi hi uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :) Padłam! Super serwetka i kwiatuchy pięknie ułożone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, połączyłaś fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...