poniedziałek, 21 października 2013

AHOJ!

Wczoraj świętowaliśmy pierwsze urodziny mojego chrzestnego Synka i z tej okazji przygotowałam morski komplet dla naszego małego, roześmianego kapitana. W zestawie był statek i oczywiście pasująca do niego kartka:



A tu już więcej zdjęć poszczególnych elementów:

Tekturki i koła ratunkowe: Magiczna Kartka







Kartka powstała znów do mapki w Magicznej Kartce - mapka jest świetna i pasuje chyba do niemal każdego stylu :-) Co ciekawe - użyłam papierów... bożonarodzeniowych:  Zaczarowane Święta i Mroźny Dzień. O charakterze kartki decyduje kolorystyka oraz dodatki z arkuszu elementów do wycinania Morskie Opowieści.

Zdjęcia bez logo, bo nie mam póki co niestety dostępu do mojego komputera. Mam nadzieję, że jeszcze dziś będę je mogła podmienić. A tymczasem życzę Wam dobrego tygodnia :-)
Ściskam!

9 komentarzy:

  1. Super! Lubię morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny prezent. Masz wspaniałe pomysły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno kartka jak i prezent są prześliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie połączyłaś te dwie kolekcje... Jestem mega dumna - tak pięknie Ci wyszło. Chylę czoła i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent! kartka urocza i tworzy taki wspaniały zestaw z resztą prezentów. Bardzo ładnie to skomponowłaś.
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, karciocha fantastyczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie to wszystko razem poukladalas :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...