czwartek, 3 kwietnia 2014

ALBUM I KARTKA MARINE

Witajcie w ten piękny wiosenny dzień. Dziś odrobinę nastroju wakacyjnego, bo album i kartka, które chcę Wam pokazać, powstały w kolorach marine. Jest to roczkowy zestaw dla Antosia, którego mieliście już okazję oglądać u mnie na tym LO.














Zastanawiałam się w którą stronę umieszczać stempelki, na kartach i doszłam do wniosku, że w taki sposób, by nie odwracać albumu podczas oglądania. Baza albumu jest ze Scrapińca, papiery w przeważającej większości z Magicznej Kartki i Galerii Papieru, ale są też papierki ze Studio75, UHK, Latarnii Morskiej. Stemple z Agaterii oraz Hampton Art.

Album i kartka powstały jakiś czas temu i takie wpisy z zaległymi pracami będą się teraz pojawiać - postanowiłam odkurzyć archiwum, które obrosło w pajęczyny ;-)

A mówiąc o pajęczynach i pajęczakach - uważajcie na kleszcze! Niestety sezon na nie już trwa - nie dalej jak we wtorek wyciągnęłam takiego delikwenta z własnej nogi.
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Piękny komplet,a album rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś - rewelacyjny albumik. Morskie klimaty idealne dla małego smyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały albumik , genialny i te marynistyczne klimaty , które uwielbiam . Boskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album, wszystko takie dopasowane kolorystycznie i gadżetowo.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...