sobota, 26 kwietnia 2014

ŚLUBNY BOX NA BIS

Box w niebieskościach tak się podoba, że miałam okazję zrobić go powtórnie. Mało tego - niebawem będę działać na tej bazie po raz trzeci ;-) Choć oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła. Zatem mimo iż użyłam tych samych papierów i kwiatów, to praca jest inna. Oto co powstało:



Papiery: UHK Gallery


Papiery: UHK Gallery, tekturki: Wycinanka, Latarnia Morska, stemple: Agateria, Lemonade




Muszę przyznać, że forma boxu bez rozcięć wg kursu Galerii Papieru zdecydowanie najbardziej mi odpowiada. Ja jedynie wieczko robię po swojemu, to znaczy tak, by "klapki" łączące boki były zasłonięte.
Wszystkiego najlepszego dla pary młodej :-)
Ściskam!

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna praca:) Pudełko super!

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny.. i fakt piękne kolorki.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, mi się najbardziej zawsze podobają te wszystkie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jak pięknie to pudełko się prezentuje po otworzeniu! Przepięknie je "oczarowałaś"! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sliczne :) Nie widziałam jeszcze tak wyeksponowanej tekturki. Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) ...i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...